Logo Gmina Perlejewo

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 27949
W sumie: 211605

News

News zdjęcie id 1403

Podpisane zostały kolejne umowy na realizację inwestycji

12.05.2023

W dniu 20  kwietnia 2023 r.na sali konferencyjnej Urzędu Gminy Perlejewo  podpisane zostały dwie umowy w ramach zadania: ,,Budowa infrastruktury drogowej i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Perlejewo''.

Pierwsza umowa została podpisana z Przedsiębiorstwem Transportowo Usługowym ,,ANNA’’ Marek Tarasiuk na realizację zadania polegającego na przebudowie wraz z rozbudową drogi gminnej Nr 109041B Perlejewo – Twarogi Lackie – Żale. Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej lub z kostki granitowej, parkingów, chodnika i oświetlenia o długośći łącznej 2151m. Całkowita wartość przedmiotu umowy 7 768 067,36 zł; dofinansowanie z Rządowego Funduszu ,,Polski Ład’’ Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 7 379 663,99 zł. Termin wykonania do 20 października 2023 r.

Druga umowa została podpisana z Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym ,,MADO’’ Andrzej Mróz na realizację zadania polegającego na dostawie i wymianie oświetlenia ulicznego przez zakup i montaż 408 sztuk energooszczędnych lamp oświetleniowych ulicznych w technologii LED na terenie całej Gminy Perlejewo wraz z robotami towarzyszącymi. Całkowita wartość przedmiotu umowy 927 420,00 zł; dofinansowanie z Rządowego Funduszu ,,Polski Ład’’ Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 881 049,00 zł. Termin wykonania do 20 października 2023 r.

 

Wójt gminy zaprasza

Wójt Gminy Perlejewo przyjmuje interesantów w każdą środę w godz. 9-12. Prosimy o wcześniejsze telefoniczne potwierdzenie obecności.

 

Urząd Gminy Perlejewo

17-322 Perlejewo
tel./fax 85 657-85-15
e-mail:ug@perlejewo.pl 

 

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

listopad 2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.