News
Praca zdalna w Urzędzie Gminy Perlejewo
24.01.2022
W związku z dokonaną w dniu 21.01.2022 r. zmianą Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.poz.861, z późn. zm.), na podstawie Zarządzenia nr 1/2022 Wójta Gminy Perlejewo wprowadza się pracę zdalną i wstrzymuje się do odwołania bezpośrednią obsługę interesantów w UG Perlejewo oraz jednostkach podległych OPS i Bibliotece Publicznej.
Z pracownikami należy kontaktować się wyłącznie:
- telefonicznie: tel. 85 65 78 515
- mailowo: ug@perlejewo.pl
Wnioski o dodatek osłonowy lub akcyzę oraz inne dostępne są do pobrania na stronie internetowej Gminy Perlejewo, mailowo na żądanie oraz w holu Urzędu Gminy.
Wszelkie dokumenty, w tym wypełnione wnioski, deklaracje i pisma należy wrzucać do skrzynki podawczej umieszczonej w holu Urzędu Gminy w Perlejewie.
Z uwagi na pogarszającą się sytuację epidemiczną, mając na uwadze obowiązujące na terenie całego kraju przepisy dotyczące pracy urzędów, w trosce o zdrowie interesantów i pracowników, jak również o ciągłość pracy Urzędu Gminy, Ośrodka Pomocy Społecznej i Biblioteki Publicznej, prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do zaleceń.